A Mi Hazánk Mozgalom nem ért egyet az autós társadalom ellehetetlenítésével! A belpesti kerületekben, a Lánchídnál, és most már a pesti alsó rakparton is tetten érhető a fővárosi vezetés azon törekvése, hogy fokozatosan egyre nehezebbé teszi az autós társadalom mindennapjait. Balog Csaba, a Mi Hazánk budapesti elnökének közleménye.
„Legyen a rakpart mindenkié!” – ezzel a felkiáltással vezette be fővárosunk balliberális vezetése az alsó rakpart lezárásának főpróbáját hétköznapokon is. Közleményük szerint, csupán három hétre ideiglenesen zárják le ezt a kiemelten fontos, észak-déli irányú útvonalat az autós forgalom elől. Tapasztalataink szerint azonban, amit a főváros vezetése az autósoktól egyszer elvesz, azt vissza többé soha nem adja. Ez történt a Nagykörúton, a drágán felújított Lánchíddal, és az átgondolatlanul kialakított Üllői úti és Váci úti kerékpársávok esetében is. A szlogenben szereplő állítás szerint a „mindenkié” kifejezés az autóval közlekedőkre nem vonatkozik, ugyanis pont az autós társadalom áll a célkeresztben.
A liberálisok ezúttal is nyitásról beszélnek, miközben kirekesztő, diszkriminatív szabályozást vezetnek be. Sajnos, akik a városban élnek mind kárvallottjai a Karácsony Gergely nevével fémjelzett, indokolatlan autósüldözésnek. Dugók állandósulnak a városban, a kis utcák menekülő útvonalként válnak túlterhelté ezzel növelve a nagyobb zaj, és fokozott károsanyag kibocsájtást. Mindezt a vitatható zöldítésre hivatkozva erőltetik a közlekedőkre és a Budapesten élőkre.
A Mi Hazánk Mozgalom támogatja a város fejlesztését, zöldítését, élhetőbbé tételét, és azt a célkitűzést, hogy Budapest legyen egy igazi turistaparadicsom. Ehhez viszont nem értelmetlen, az autós társadalmat büntető intézkedésekre, hanem átgondolt és mindenki számára elfogadható megoldásokra van szükség. Budapest városvezetését felszólítjuk, hogy szüntesse meg, és a későbbiekben is tartózkodjon az aránytalan és átgondolatlan közlekedési szabályozástól.
A X- és Telegram-csatornáinkra feliratkozva egyetlen hírről sem maradsz le!A kormány lépéseire kíváncsi a Mi Hazánk a kőolajexport ügyében