A luxusautó-gyártó, amely nemrégiben jelentette be, hogy 100 százalékban elektromos autókra áll át, új, modernista arculatváltásáról szóló reklámot mutatott be, amely új logót, új monogramot és a „Copy Nothing (Ne másolj semmit)” szlogent is magában foglalja – írja a bizpacreview.com.
Teljes erőbedobással állt bele a woke propaganda terjesztésébe a Jaguar: színes modellekkel, bizarr üzenetekkel álltak elő, amelyek alapján megkérdőjelezhető, hogy egyáltalán autók eladásával akarnak-e foglalkozni még…
A helyzetet tovább rontotta, amikor egy közösségi média felhasználó megkérdezte: „Ti most az autógyártó cég vagytok, vagy valami más?”.
„Hamarosan a mi szemszögünkből fogod látni a dolgokat”
– válaszolt a Jaguar hivatalos X-fiókja, furcsa, kicsit fenyegető hatású hangnemben.
Sokszínű, befogadó, egységes kultúra a cél
Ha meghallgatjuk a Jaguar új marketingigazgatóját, Santino Pietrosantit, amint októberben a Virgin Atlantic Attitude Awards 2024 díjátadón beszélt, hirtelen világossá válik, hogy a Jaguar miért hajlandó feláldozni magát a woke oltárán.
„A Jaguarnál szenvedélyesen szeretjük az embereinket, és elkötelezettek vagyunk egy olyan sokszínű, befogadó és egységes kultúra ápolása mellett, amely nemcsak a termékeinket használó embereket képviseli, hanem a társadalmat, amelyben mindannyian élünk, egy olyan kultúrát, amelyben a munkatársaink valódi önmagukat hozhatják be a munkahelyükre”
– jelentette ki.
„Mi magunk is az átalakulás útjára léptünk, amelyet a sokszínűségbe, a befogadásba, a kreativitásba, az irányelveinkbe és legfőképpen a cselekvésbe vetett hit vezérel” – folytatta Pietrosanti.
Az individualizmus mindenek előtt
Pietrosanti, aki Angliában él skót férjével és egy kakaduval, a következőket tartotta még fontosnak kiemelni:
„A Jaguar jövőjét illetően… a kreativitás és az egyéniség a Jaguar alapítása óta a márka középpontjában áll, és mi most azon vagyunk, hogy a Jaguart ismét valami igazán különlegessé tegyük…
És nem csak új autókról beszélünk, hanem az összes új gondolkodásmódról és az emberi potenciál és kreativitás teljes spektrumának befogadásáról.”
– mondta.
Az X népénél nem arattak sikert
Az X platformján számtalan felhasználó fejezte ki nemtetszését, ezekből mutatunk be néhányat:
„Hamarosan a mi szemszögünkből fogod látni a dolgokat.” Ez a lehető leggázabb válasz. Mit jelent ez egyáltalán? Ez valami fenyegetés?
„Vagy az ügyfeleitek „Bud Light”-olnak titeket a jelentéktelenségbe, ami valószínűbb.”
„Elidegenítettetek egy kulcsfontosságú demográfiai csoportot, a munkával, pénzzel és céllal rendelkező embereket. Mert nekünk nincs időnk a hülyeségeitekre.”
„Elment az eszetek? A vásárlók diktálják, hogy mit akarnak a vásárlók! Ezt lenyomni a torkunkon sértő. Hamarosan Önök is úgy látják majd a dolgokat, ahogy mi látjuk…”
bizpacreview.com nyomán
Kiemelt kép forrása: X/RochelleAz
A X- és Telegram-csatornáinkra feliratkozva egyetlen hírről sem maradsz le!