A nettó veszteség pedig tovább nőtt, a tavalyi első negyedéves 13,9 millió fontról 101,1 millió fontra.
A járvány teljesen szétzilálta az autóipari keresletet, az üzemekben pedig globálisan felfüggesztették a gyártást. Ennek ellenére az Aston Martin walesi gyára már újraindult múlt héten, viszont a dél-angliai üzem még mindig nem.
Pozitívumokról is beszámolhatott a vállalat, ugyanis a jövőbeli értékesítés motorjának számító DBX SUV járművük gyártása a terv szerint halad. Elmondásuk alapján sok megrendelés kaptak, és a járműveket már nyáron kezdhetik leszállítani.
A válságra válaszként fizetés nélküli szabadságra küldték dolgozóikat, biztonsági intézkedéseket vezetettek be és jelentősen csökkentették a menedzsment fizetését.
A jelenlegi bizonytalan helyzet miatt a társaság továbbra is minden jövőbeli finanszírozási és refinanszírozási opciót megvizsgál, hogy növelje a likviditását
– áll a társaság jelentésében.
Az Aston Martin nem adott előrejelzést a jövőbeli pénzügyi teljesítménnyel kapcsolatban.
A jelentés következményeképpen nagyot zuhant a cég részvényárfolyama. Ma 13,5 százalékkal kereskedik lejjebb, ami új történelmi mélypontot jelent a tőzsdére vezetés óta tartó folyamatosan csökkenő szériában.
(Portfolio.hu nyomán – Fotó: Getting Images)