Egy felmérés szerint egyre inkább csökken Németországban a hat éve világbajnok labdarúgó-válogatott népszerűsége.
A körkérdésre adott mintegy kétezer válasz alapján a folyamat legfőbb oka – csaknem ötven százalék vélekedett így – a nemzeti együttes kommercializálódása, azaz üzletiesedése.
A véleménynyilvánítók 39,7 százaléka a szövetség ellenszenves vezetését, 35,6 százalék a csapat nem igazán látványos stílusát, 33,9 százalék pedig a túl sok válogatott meccset jelölte meg. A 2014-ben világbajnok Mats Hummels, Thomas Müller és Jerome Boateng keretből való kikerülése 20,8 százalékkal nem játszott meghatározó szerepet a Nationalelf népszerűségvesztésében.
Októberben a törökök elleni, 3-3-mal végződött barátságos mérkőzést alig hatmillióan követték a képernyők előtt, ami az elmúlt húsz évben a válogatott legrosszabb tévés nézettségi adata.
(MTI)
A X- és Telegram-csatornáinkra feliratkozva egyetlen hírről sem maradsz le!