– Több alkalommal leszögeztük már, a Magyar Posta gondjai három fő ok köré csoportosulnak. Először is, hogy folyamatosan „értékesítési elvárásokkal” bombázzák a postásokat, holott nekik ez nem lenne dolguk. Másodszor a kritikán aluli gyenge bérezés, harmadszor pedig a pocsék munkaszervezés és körülmények – fogalmaz közleményében Lantos János, Mi Hazánk választókerületi elnök, volt postai dolgozó. Folytatás alább.
– Az első pontot nevezhetjük „értékesítési terrornak” is, de az, hogy ebben a válsághelyzetben is, mikor az értelmetlen korlátozások miatt emberek millióinak egzisztenciája forog kockán, tízezrek veszítik el munkahelyeiket, még mindig ezt erőltetik, az különösen felháborító. Nem ez a gazdasági helyzet az, amikor az emberek pénzügyi termékek iránt érdeklődnek, még inkább meggondolják, mire költik pénzüket. Ennek ellenére számos helyről úgy informálódtunk, hogy az „értékesítési tervekkel” továbbra is nyomás alá helyezik a postai dolgozókat – mutat rá.
– Azt már csak remélni tudjuk, hogy egyes vezetők nem „látták meg a fantáziát” a járvány alatt abban, hogy erőteljesebben igyekezzenek az idősebb korosztály körében értékesíteni a posta örökhagyó névre hallgató termékét. Hiszen ez minden képzeletet felülmúlóan gyomorforgató lenne. Ez ugyanis a temetkezési költségekre spóroló megtakarítási forma. Természetesen nem az ötletgazdára, hanem az ablak mögött ülő és az utcán teljesítő postásra hárulna kényszerből ez a méltatlan és megalázó feladat – olvasható a közleményben.
– A magyar postás erkölcsi és anyagi megbecsülést érdemel, különösen ebben a nehéz időszakban, és nem azt, hogy rabszolgahajcsár módjára bánjanak vele
– zárja gondolatait.
(Képünk illusztráció, www.tmkik.hu)
A X- és Telegram-csatornáinkra feliratkozva egyetlen hírről sem maradsz le!