A márka nálunk nem túl elterjedt, világszinten azonban hatalmas népszerűségnek örvendő világos sörről van szó, épp ezért váltott ki hatalmas visszhangot az, hogy egy transznemű influenszerrel szerződtek le.
A sörmárka a „Days of Girlhood” TikTok sztárjával, Dylan Mulvaney-vel állt össze az NCAA March Madness nevű egyetemi kosárlabdatorna idejére. – számolt be róla az NBC.
Habár a sportesemény már véget ért, de a Bud Light ellen kirobbant indulatok még mindig forrnak.
Vasárnap, a női döntő napján és a férfi bajnokság előtti napon a 26 éves Dylan Mulvaney transznemű közösségi média influenszer egy szponzorált posztot osztott meg Instagram-fiókján, amely a Bud Light March Madness versenyét népszerűsítette:
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A poszt óta eltelt néhány napban számtalan videót osztottak meg az interneten, amelyeken a fogyasztók szemetesekbe és mosogatóba dobják a Bud Light termékeket.
Még Kid Rock énekes-dalszerző is beszállt a véleménynyilvánításba:
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Egy félautomatának tűnő fegyverrel lövöldözött a Bud Light ládákra, majd a kamera felé fordulva üzent: „fuck Bud Light, fuck Anheuser-Busch”. Csütörtök délutánig a videót közel másfél millióan nézték meg, és több száz hozzászólás érkezett, sokan közülük dicsérték a zenész célpontválasztását.
A Mulvaney-vel való együttműködésről és az azt követő visszhangról a sörkonglomerátum szóvivője a következőket mondta: „Az Anheuser-Busch több száz influenszerrel dolgozik együtt a márkáinkban, ami egyike a sokféle lehetőségnek, hogy hitelesen kapcsolódjunk a különböző demográfiai csoportok közönségéhez”.
Mulvaney nem reagált a fejleményekre.
A X- és Telegram-csatornáinkra feliratkozva egyetlen hírről sem maradsz le!