daextlwcn_print_scripts(false);

A Fidesz sem ellenezte, hogy hatszorosára emeljék a DK fővárosában az újbudaiak parkolási díjait, és 9000 eddig ingyenes parkolóhelyet tegyenek fizetőssé a parkolási maffia lobbija nyomán, egyedül a Mi Hazánk képviselője, Novák Előd szavazott a rendelet módosítása ellen, tartózkodás sem volt – ez is kiderül ebből a videóból.

 

Eközben a kormányzat a Műegyetem rakparti villamospályák hosszabbításával 300 parkolóhelyet szüntetne meg, ezért a Mi Hazánk Mozgalom inkább a trolibuszhálózat bővítését szorgalmazza, mely sokkal olcsóbban megvalósítható, a meglévő közutat tudja használni, a parkolóhelyeket is meghagyva.

Bár a kormány végül szerencsére országosan megtiltotta az önkormányzatoknak az adó- és díjemeléseket, az így egyelőre elhalasztott újbudai javaslat szerint lakásonként az első gépjármű éves parkolási díját a 6-szorosára, a második kocsiét 12-szeresére emelnék.
A képviselő-testület online tanácskozásán a Fidesz képviselői nem vettek részt,
és szavazatukat sem adták le utólag sem az elektronikus űrlapon, módosító javaslatot is csak Novák Előd nyújtott be, hogy legalább a Budaörsön működő modell szerint két órát ingyenesen parkolhassanak az ügyeiket intézők, ezzel ugyanúgy távol tartva a kerületet P+R parkolónak használó átutazókat, de nem támogatták javaslatát, ahogy azt sem, hogy az Újbuda az újbudaiaké elv jegyében legalább minden helyi lakos ingyen parkolhasson a saját kerületében, ha már komoly gépjárműadót és kötelező biztosítást fizetnek, illetve az üzemanyagokat is komoly adók terhelik. Bár az önkormányzati törvény 13. §-a kötelezi a helyhatóságokat a gépjárművek parkolásának biztosítására, sajnos nem támogatnak semmilyen parkolóhelybővítést, amit a Mi Hazánk szorgalmaz, mindig csak azok számának csökkentése van napirenden, pl. a Bocskai út felújítása során 137 parkoló szűnt meg.
Újbuda megtelt, a túlépített kerületben ráadásul az önkormányzat parkolóhely-megváltás jogcímen rendszeresen hasznot húz az újépítésű házakhoz előírt kötelező számú parkolóhelyek építésének szabotálásából. Vannak területek, ahol akár 30-40 percet is kell a lakóknak még a parkolási maffia fizetős területén is parkolóhely keresésével tölteniük, mert az önkormányzat fittyet hány a törvényileg előírt kötelezettségére, a parkolóhelyek biztosítására.
Újbuda történetének legnagyobb korrupciós ügye volt a Kopaszi-gate, most újabb, az 1-es villamossal néhány tíz méterre párhuzamosan járó villamossal is kiszolgálnák ezt a túlépítést, a politikusbűnözők és az ingatlanspekulánsok látványos kiszolgálása ez. Az ott engedélyezett tízezer lakás egy kisebb város, aminek felépítését, a kerületbe bepasszírozását lakossági tájékoztatás és érdekegyeztetés nélkül hajtották végre. A XI. kerület nagy lehetőségét az MSZP-SZDSZ-es önkormányzat elkótyavetyélte, Molnár Gyula és Lakos Imre átjátszotta olyan ingatlanspekulánsoknak, akik a Kopaszi gátat pihenő-szórakozó területek (pl. Vidámpark) helyett egy egész várost építettek fel ott, fejlesztésnek hazudva – hívta fel a figyelmet Novák Előd.

 

A Twitter- és Telegram-csatornáinkra feliratkozva egyetlen hírről sem maradsz le!

IMPRESSZUM

Felelős kiadó: Innovatív Kommunikáció Alapítvány
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) nyilvántartásba vételi okiratának száma: CE/22685-4/2020.
Szerkesztőség címe: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 11., 4.emelet
Szerkesztőség elérhetősége: szerk@magyarjelen.hu
Főszerkesztő: Horváth Tamás
© 1999 – 2024 Magyar Jelen, magyarjelen.hu
Exit mobile version
daextlwcn_print_scripts(true);