A legfiatalabbak, a 24 év alattiak körében még döbbenetesebb adatot mértek: a Z-generáció 16 százaléka tekinti magát homo- vagy biszexuálisnak, illetve leszbikusnak vagy transzneműnek.
Az LMBTQ-lobbi térnyerése Európában is leginkább a fiatalok körében érzékelhető. A lobbiszervezetek már óvodás kortól kezdve az emberek nemi önazonosságát elbizonytalanítani igyekvő tudatformálás eszközével élnek.
Ismeretes, hogy a magyar törvényhozás ezeket a szervezeteket kitiltotta az óvodákból és az iskolákból annak ellenére, hogy korábban
a fideszes többség még nem támogatta Dúró Dóra erre vonatkozó javaslatát.
Azt, hogy a gyakorlatban hogyan sikerül majd az „érzékenyítőket” távol tartani a gyerekektől még nem lehet tudni. Különösen érdekes lehet ez egy olyan kormány esetében, amely LMBTQ mesekönyvet finanszírozott.
A Gallup intézet 2012 óta vizsgálja az LMBTQ-identitás mértékét és az eredményeik azt mutatják, hogy az Egyesült Államokban 2020-ig 3,5 százalékról 5,6 százalékra nőtt az LMBTQ-közösség aránya.
A több mint 50 százalékos össznövekmény is jelentős, de ennél is elgondolkodtatóbb, hogy miközben a középkorú és az idősebb generációknál alig van elmozdulás az elmúlt 10 évben – a 40 évnél idősebbeknél 2 százalék, illetve ez alatti a számarányuk -,
a fiatalabb korosztályokban ugrásszerűen megemelkedett a magukat LMBTQ-nak vallók száma.
A Gallup 2020-ban mérte először az LMBTQ-identitás mértékét a Z-generációban – a 24 év alattiak körében – és megdöbbentő, 15,9 százalékos arányt regisztráltak. Az Y-generációban – ők az 1981-1996 között születettek -, ugyan az összérték kisebb, de ebben a korosztályban, vagyis a 25 és 40 év közöttiek körében is dinamikusan nőtt az LMBTQ-emberek aránya 2012 és 2020 között: 5,8-ról 9,1 százalékra.
A drasztikus mértékű emelkedés okai nem abban rejlenek, hogy ténylegesen is több deviéns magatartású ember lenne a földön.
A fiatalok gondolkodásmódjára és önképének kialakulására a legnagyobb hatást a média, azon belül is a közösségi média, valamint a különböző internetes streamingszolgáltatók gyakorolják.
Az érzékenyítésnek nevezett agresszív propaganda nem ismer határokat a médiában, ugyanakkor már a magyar iskolákat is elérte:
éppen a napokban számolt be a Magyar Nemzet arról, hogy
az Eötvös József Gimnázium iskolaújságának szerkesztői egy kérdőív segítségével próbálták feltérképezni a diákok szexuális érdeklődését, azzal a céllal, hogy támpontot adjanak a különböző társadalmi nemekről és nemi orientációkról azoknak, akik még nem jártasak a témában.
(Origo-Magyar Jelen)
A X- és Telegram-csatornáinkra feliratkozva egyetlen hírről sem maradsz le!