A Planet Fanatics’ Network online kutatás keretében mérte fel a magyar lakosság társadalmi és környezeti problémákkal kapcsolatos érzékenységének változását a világjárvány időszakában. Amellett, hogy az érzékenység mérhetően nőtt, a válaszadók 95 százaléka elvárja a vállalatoktól, hogy komolyabban foglalkozzanak a társadalmi és környezeti felelősségvállalással – számolt be a Piac és Profit.
2020 áprilisában egy nemzetközi kreatív ügynökség, a Futerra minikutatás keretében azt vizsgálta, hogy a brit és amerikai társadalom tagjai egyetértenek-e azzal, hogy a klímaváltozásra hasonló sürgősséggel kell reagálni, mint a Covid–19 vírusra, illetve hogy a márkakommunikáció részét képezzék-e a fenntarthatósági témáknak a pandémia idején, vagy sem – számolt be a Piac és Profit.
A Planet Fanatics’ Network Kft. összehasonlító kutatásában 536 értékelhető válasz alapján képet kaptunk a magyar internetező társadalom véleményéről, melyek néhol felülmúlták a várakozásokat.
A válaszadók 60 százaléka nyilatkozta, hogy a koronavírus-járvány ideje alatt érzékenyebb lett a társadalmi problémákra, de ennél is több, 62 százalék vallja, hogy nőtt az érzékenysége a környezeti problémák iránt.
Míg a britek 69 százaléka, az amerikaiak 58 százaléka, addig a magyar válaszadók 93 százaléka ért egyet azzal, hogy a klímaváltozásra hasonló sürgősséggel kellene reagálnunk, mint ahogy azt a koronavírussal kapcsolatban tettük.
A hazai válaszok alapján a magyar társadalom abban a kérdésben is szinte egységesen támogató (91 százalék), hogy a vállalatoknak a járvány ideje alatt is kommunikálniuk kellene olyan környezeti témákról, mint az újrahasznosítás, a műanyagmentesség vagy a klímavédelem.
A Planet Fanatics’ Network online kutatásából az is kiderül, hogy a magyar válaszadók 95 százaléka elvárja, hogy a vállalatok a járvány után komolyabban foglalkozzanak a társadalmi és környezeti felelősségvállalással, ezen a téren határozott célkitűzéseket és lépéseket tegyenek.– számolt be a Piac és Profit.
(Pac és Profit)
A X- és Telegram-csatornáinkra feliratkozva egyetlen hírről sem maradsz le!