daextlwcn_print_scripts(false);

2007-ben a Gyurcsány kormány 14 vasútvonalat zárt be, majd ezt követően 2009-ben a Bajnai kormány újabb 24-et. Közel 1300 km hosszú vasútvonalat szüntettek meg. Borsodban ennek több vonal is áldozatául esett: a Kazincbarcika – Rudabánya, Mezőcsát – Nyékládháza – Szilvásvárad – Putnok – Abaújszántó- Hidasnémeti. Akkor a Fidesz még tiltakozott, Fónagy János így nyilatkozott: “kegyelemdöfést jelentenek a vidéki embernek és meg kell mondjam, kegyelemdöfést jelentenek a magyar gazdaságnak” – írja közleményében Pakusza Zoltán, a Mi Hazánk Mozgalom alelnöke, önkormányzati képviselő.

Pakusza szerint látszik, hogy sok kérdésben nincs is nagy különbség a Fidesz és a balliberális ellenzék között.

Csak színház, amit művelnek, az üléspontjuk határozza meg az álláspontjukat. A balliberálisok kormányon megszüntették, ma tiltakoznak, a Fidesz akkor ellenzékben tiltakozott, ma pedig megszüntet

– emlékeztet a politikus.

A Mi Hazánk alelnöke úgy látja, a vasútvonalak megszüntetésén túl hasonló a helyzet az oktatásban és az egészségügyben is. “Óraszám-emelés, iskolák bezárása vagy akár kórházak összevonása a balliberális kormányok idején is jelen volt. Miskolcon a Diógyőri Kórház megszüntetése 2007-ben indult, de ebben az időszakban zárták be a Perecesi Kuti általános iskolát is. Napjainkban ilyen például az Ukrajna elleni szankciók kérdése, amit a Fidesz is megszavazott és balliberálisok is támogatnak” – írja.

Ezért van óriási jelentősége a Mi Hazánk Mozgalomnak, amely harmadik erőként nem csak, hogy szembe mer menni a globalistákkal, de sikeresen is teszi azt. Jó példa erre az oltások kötelezővé tételének, vagy megsarcolásának kérdése

– zárul a közlemény.

 

A Twitter- és Telegram-csatornáinkra feliratkozva egyetlen hírről sem maradsz le!

IMPRESSZUM

Felelős kiadó: Innovatív Kommunikáció Alapítvány
Főszerkesztő: Horváth Tamás

© 1999 – 2024 Magyar Jelen, magyarjelen.hu
Exit mobile version
daextlwcn_print_scripts(true);