daextlwcn_print_scripts(false);

Technikai hiba okozott nehézséget reggel egyes, az OTP Bank által üzemeltetett fizetési terminálok és egy bizonyos kártyatípus esetében – tájékoztatott erről a bank.

Több olvasó jelezte az Indexnek, hogy csütörtök reggel nem tudott fizetni a bankkártyájával. Az ügyben megkeresték az OTP-t, a K&H-t, valamint a Magyar Nemzeti Bankot. Az OTP hangsúlyozta, hogy

technikai hiba okozott nehézséget reggel egyes, az OTP Bank által üzemeltetett fizetési terminálok és egy bizonyos kártyatípus esetében.

A bank állítása szerint a problémát még a reggeli órákban helyreállították. Ellenben a lap olvasói továbbra is fennakadásokról számoltak be. Érkezett olyan észrevétel is, miszerint a K&H-nál utalni sem lehet.

Ilyenkor pedig mindig felmerül a kérdés az emberben, vajon, ha teljesül az általuk megálmodott készpénzmentes világ, akkor ilyen helyzetekben mit tehetünk? Tegyük fel, hosszú vonatút vár ránk, nem ettünk semmit, beugranánk egy vízért, meg egy szendvicsért, de hoppá, a terminál nem működik, a készpénzt pedig felszámolták. Akkor mihez kezdünk? Egyáltalán a vonatjegyet meg tudjuk venni, vagy az utazást is elfelejthetjük?

Pontosan ezért is hangsúlyozza a Mi Hazánk – egyedüli pártként – a készpénz megvédésének fontosságát. A párt nincs a technika és a fejlődés ellen, de azt elutasítja, hogy teljesen kiszolgáltatottá váljunk, akár informatikai problémáknak, akár a hatalom terrorjának (mint a kamionosok Kanadában a Covid-diktatúra idején).

Borítókép: Kemal Yildirim / Getty Images

A Twitter- és Telegram-csatornáinkra feliratkozva egyetlen hírről sem maradsz le!

IMPRESSZUM

Felelős kiadó: Innovatív Kommunikáció Alapítvány
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) nyilvántartásba vételi okiratának száma: CE/22685-4/2020.
Szerkesztőség címe: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 11., 4.emelet
Szerkesztőség elérhetősége: szerk@magyarjelen.hu
Főszerkesztő: Horváth Tamás
© 1999 – 2024 Magyar Jelen, magyarjelen.hu
Exit mobile version
daextlwcn_print_scripts(true);