Negyvenezer eladott jegy, huszonnyolcezer a szponzoroknak…
Dühöng a szurkolók egy része, aki jegyet akart venni az új Puskás Ferenc Stadion nyitómeccsére- írja az index.hu. Többen a szurkolói kártyák rendszerét nem értették, sokan a meghatalmazások visszautasítása miatt szidják a szövetséget. Az összes jegyet mindenesetre eladták, de nagyjából 28 ezret fenntartott magának a szövetség. És van még egy csavar: nem lehet majd minden szektorból tökéletesen látni.
Ez a jegyárusítás gyalázatos!
Vicc ez a jegyértékesítési rendszer, szánalmasak vagytok… – ilyen és még ennél durvább hangvételű üzenetek tucatjai lepték el pénteken az MLSZ Facebook-oldalát, miután elkezdődött a jegyárusítás az új Puskás Aréna nyitómérkőzésére, a Magyarország–Uruguay barátságos válogatott meccsre.
A jegyértékesítés első szakasza múlt pénteken, 10 órakor kezdődött az MLSZ Szurkolói Klub tagjainak számára. Az szövetség még 2016-ban hozta létre a Szurkolói Klubot, amelynek első, de még második látásra sincs túl sok értelme azon túl, hogy azok a szurkolók, akik nem tagjai ennek a klubnak, hátrányos helyzetbe kerülnek.
Az MLSZ azzal próbálja a klubtagság felé kondicionálni a szurkolókat, hogy a tagok számára 15 százalékkal olcsóbbak a jegyek, és előbb is vehetik meg azokat. Azonban csak az lehet a Szurkolói Klub tagja, akinek már van érvényes MLSZ Futballkártyája és/vagy valamelyik hazai klubcsapat által kibocsátott klubkártyája, ezek adataival lehet a Szurkolói Klubba regisztrálni, de kivételek itt is akadnak. Bizonyos klubkártyákkal (MTK, DVTK, Újpest) még további adminisztrációt igényel a Szurkolói Klubhoz való csatlakozás.
VAGYIS EGY MÁR REGISZTRÁLT KÁRTYÁT KELL ÚJRA REGISZTRÁLNI AHHOZ, HOGY AZ EGYSZERŰ SZURKOLÓ HAMARABB, NAGYOBB ESÉLLYEL ÉS VALAMIVEL OLCSÓBBAN JUTHASSON A VÁLOGATOTT MECCSRE SZÓLÓ JEGYHEZ.
Sokan az online jegyvásárlás új menetét kritizálták. Az oldal a csúcsidőszakban több tízezer szurkolót is várakoztatott hosszabb rövidebb ideig, mielőtt a rendszer tovább engedte volna őket az ülőhelyek kiválasztásához és a jegyek kifizetéséhez. Amikor egy szurkolónak sikerült bejutnia a Puskás Aréna virtuális beléptetőkapuján, akkor a rendszer a gyorsabb kiszolgálás érdekében – a vásárolni kívánt jegyek száma alapján – ülőhelyeket javasolt neki a stadion valamelyik szektorában.
Az MLSZ szerint így fordulhatott elő az, hogy itt sokan a számukra kiválasztott jegyekkel hosszú ideig nem zárták le a tranzakciót, és amíg a vásárlás nem történt meg, addig a kiválasztott jegyek mások számára sem voltak elérhetők.
Ennek következtében lehettek és voltak olyan időszakok, amikor egyszerre akár több ezer jegy várakozott a vásárlás lezárására, és ez az oka annak, hogy egy adott pillanatban a vásárlók nem láthattak olyan jegyeket, akár szektorokat szabadnak, amelyek később ismét szabadokká váltak.
A pénteki csúcsidőszakon túl, szombat és vasárnap már várakozás nélkül, azonnal lehetett válogatni a különböző árkategóriájú, más-más szektorokba szóló jegyek között.
AZ INDEX TÖBB FORRÁSBÓL ÚGY ÉRTESÜLT, HOGY HÉTFŐIG NAGYJÁBÓL 40 EZER JEGYET ADOTT EL AZ MLSZ JEGYÉRTÉKESÍTŐ PARTNERE, AZ INTERICKET KFT., A SZÖVETSÉG KB. 27-28 EZER JEGYET TARTHAT FENN A PARTNEREINEK ÉS A SZPONZOROKNAK.
Az új stadion nyitómérkőzésére egyébként akkora volt az érdeklődés, hogy alig három nap alatt az összes eladható jegyet elvitték a szurkolók. Az MLSZ büszkén kommunikálta hétfőn, hogy „hatalmas az érdeklődés a Puskás Aréna nyitómérkőzése iránt – a jegyértékesítés első napján mintegy két óra alatt több, mint 10 000, estig 25 000 jegy talált gazdára”.
Aztán később azt is közölték, hogy még olyan helyekre is adtak el jegyeket, ahonnan nem lehet majd tökéletesen látni a pályán zajló eseményeket. Ami elég meglepő fordulat egy újonnan épült stadionnál.
A X- és Telegram-csatornáinkra feliratkozva egyetlen hírről sem maradsz le!