„Szükséges és időszerű volt a genderpropaganda közszeméremsértő felvonulásának törvényi tiltása”

A Nemzeti Jogvédő Szolgálat üdvözli és a magyarság megmaradása, a jövendő magyar nemzedékek egészséges fejlődése, továbbá a normális, a természetes emberi, társadalmi kapcsolatok megőrzése érdekében szükségesnek, hasznosnak és kiemelt jelentőségűnek tartja, hogy miniszterelnöki kezdeményezést követően az Országgyűlés a gyülekezési törvény és az Alaptörvény módosításával gyermekvédelmi okból megtiltotta az LMBTQI+ stb. propaganda hirdetését az ún. Pride-vonulást és más hasonló gyűlések megtartását – írja közleményében a Nemzeti Jogvédő Szolgálat.
Mint kifejtették, „az eltérő nemi identitást és szexuális devianciákat közszeméremsértő módon, politikai programként népszerűsítő Pride-vonulás évről-évre közfelháborodást kiváltva provokálta a társadalmat. Külföldről finanszírozott álcivil szervezetek hálózatba szerveződve, évről-évre egyre kiterjedtebb és hosszabb rendezvénysorozatot építettek fel erre az eseményre és egyre inkább a politikai erőtérbe vitték be ezt a veszélyes jelenséget”. Úgy látják, érvényt kell szerezni az új tiltó rendelkezésnek, nem szabad engedni az eltörlést célzó nyomásnak, ugyanakkor további szigorításokat is elengedhetetlennek tartanak és arra is felhívják a figyelmet, hogy a rendezvénysorozat egyéb elemei kapcsán is fel kell lépni a gyermekek védelme érdekében.
„A mostani Alaptörvény-módosítás kábítószerellenes, készpénzhasználatot védő, a két emberi nemet rögzítő és a többes állampolgárság esetén hazánk nemzetbiztonságára veszélyes személy magyar állampolgárságának felfüggesztését biztosító rendelkezéseket is helyesnek tartjuk. Rendkívül fontos, hogy az egyenlő bánásmódról szóló törvényből, a »védett tulajdonságok« felsorolásából a nemi identitás kikerül” – mutatnak rá a közleményben.
A Nemzeti Jogvédő Szolgálat arra számít, hogy emiatt az Európai Unió részéről ismét jogállami eljárások célkeresztjébe kerül hazánk, és az Európai Bíróságon támadja meg a – a gyermekvédelmi törvényhez hasonlóan – a törvényt az Európai Bizottság. „Az Európai Parlament LIBE Bizottságának nemrég hazánkban járt elfogult delegációja erre már meg is tette javaslatát” – emlékeztettek. Elfogadhatatlannak tartják, hogy a hagyományos, heteroszexuális (férfi–nő) kapcsolat és ezáltal a családok, őshonos európai nemzetek rovására az EU teljes jogi védelemben részesíti és kikényszerítendő követelményként kéri számon a hagyományostól eltérő szexuális irányultság, nemi identitás egyenjogúsítását és ideológiai terjesztésének védelmét.
„A liberális álcivil jogvédő szervezetek minden eszközzel azon dolgoznak majd, hogy a hazai fórumok kimerítése után a liberális jurisztrokrata körök által dominált nemzetközi fórumokon nemzetközi kötelezettségeket sértőnek minősíttessék az új rendelkezéseket és azok megváltoztatását kényszerítsék ki ilyen módon. Egyúttal a migrációval kapcsolatos jogkijátszáshoz hasonlóan most is várhatóan segítséget adnak ilyen törekvésekhez. A külföldi és hazai liberális erők összetüzet nyitottak hazánkra és a gyülekezési jog felszámolását hazudják, miközben csak annyi történt, hogy a társadalomromboló, gyermekek számára káros genderpropaganda legfőbb rendezvényének és más hasonló rendezvény gyülekezési törvény szerinti keretek közötti megtartását tiltották meg, helyesen” – írták.
A szervezet teljesen abszurdnak és megalapozatlannak tartja azt a támadást, amely e törvénymódosítást az alapvető jogok súlyos korlátozásaként igyekszik beállítani. Álláspontjuk szerint a gyülekezési jog gyakorlása nem valósíthatja meg a deviancia terjesztés és megrontás jogát, az önvédelem joga a normalitást és a gyermekeket központba helyező társadalomban elvitathatatlan.
Meghatározó jelentőségű körülménynek tartják, hogy „az iskolai LMBTQI+ propagandát a 2021-es gyermekvédelmi törvénymódosító csomag megtiltotta, illetve 2022-ben országos népszavazás megtartására került sor, amelyen a résztvevők 95 százaléka utasította el az iskolai LMBTQI+ propagandát, illetve azt, hogy a nemi átalakító műtétek népszerűsíthetőek legyenek. Tehát ezen kérdésekben elsöprő mértékű normalitáspárti társadalmi konszenzus áll fenn”.
Véleményük szerint a gyülekezési jog korlátozható, arányos, szükséges és társadalomvédelmi okokból. Az Országgyűlés elfogadta a gyülekezési jogról szóló 2018. évi LV. törvénynek a gyermekek védelmével összefüggő, valamint az ehhez kapcsolódó törvények módosításáról szóló 2025. évi III. törvényt. A törvény 2025. április 15-én lépett hatályba, a kapcsolódó Alaptörvény módosítással egyidejűleg. A gyülekezési jog módosításának hatályba lépését az Alaptörvény tizenötödik módosításához és hatályba lépéséhez igazították. Az Alaptörvény XVI. cikk (1) bekezdése elsőbbséget biztosít a gyermekek megfelelő testi, szellemi és erkölcsi fejlődéséhez szükséges védelemhez és gondoskodáshoz való jogának minden más alapvető joggal szemben.
Arra is rámutattak, hogy akkor nem tiltakoztak a most jogfosztást emlegetők, amikor a balliberális pártok kormányzása alatt 2010 előtt a gyülekezési jogot brutális állami erőszakkal és jogi önkénnyel lényegében felszámolták hazánkban. „A kormányellenes tüntetések és résztvevőinek rendszerszintű üldözése és szankcionálása akkor mindennapi gyakorlat volt a mai rendkívül, már túlzottan is toleráns rendőri gyakorlattal szemben. De akkor sem tiltakoztak, amikor a magyar történelem egyik tragikus eseményére, a Kitörés napjára való méltó megemlékezést akadályozták meg többször, egyébként helytelenül” – tették hozzá.
Majd arra is rámutattak, hogy az elmúlt hetek balliberális szervezésű tüntetései kapcsán a gyülekezési jog soha nem látott mértékű kiterjesztett gyakorlására kerülhetett sor, többek között példátlan módon mások jogainak és szabadságának, mozgásszabadságának aránytalan és súlyos sérelmével járó, a budapesti hidakon megvalósított, fél napig is tartó, marginális létszámú és jelentőségű gyűléseken. „Ezen tüntetések önmagukban bizonyítékot szolgáltatnak arra, hogy a gyülekezési jog gyakorolható, de a visszaélésszerű joggyakorlás már nem megengedhető. Az is nyilvánvaló, hogy a mostani megmozdulásokon a rendőrséget erőszakos fellépésre provokáló aktivisták célja, hogy a mostani módosítás kapcsán autoriter rezsimet emlegető liberális narratíva rendőrállami agresszióra utaló képi alátámasztását megteremtsék” – részletezték.
Mint leszögezték: „A törvényi tiltásnak érvényt kell szerezni és jöjjön bárhonnét, bármennyi politikai haszonleső, import mozgalmár. Elvi jelentőségű, hogy a rendelkezésre álló rendészeti és jogi eszközökkel meg kell akadályozni a tiltott vonulást, a szankciókat pedig alkalmazni kell. Ha pedig kiskorú gyermekkel jelenne meg valaki a tiltott rendezvényen kiskorú veszélyeztetése miatt a rendőrségnek intézkedési kötelezettsége van."
„Nemzeti jogvédő szervezetünk már hosszú évek óta küzdelmet folytat több más hazafias szervezettel, személlyel együtt (Alfa Szövetség, Budaházy György, European Patriots Unite, Hozz Világra Még Egy Magyart Mozgalom, Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom, Mi Hazánk Mozgalom, Nemzeti Filmkészítők Egyesülete) a genderideológia egyre agresszívabb hazai térfoglalási kísérlete és társadalomromboló törekvései ellen. Ennek részeként évekkel korábban közösen meghirdettük a gyermekeinket veszélyeztető LMBTQI+ propagandával szembeni zéró toleranciát, és követeltük a teljes törvényi tiltást” – ismertették határozott álláspontjukat.
Az ellenállás jogát gyakorolva egyébként a Nemzeti Jogvédő Szolgálat többször sikeresen lépett fel partnereivel együtt a „Budapest Pride” közrendet fenyegető és szeméremsértő rendezvényei ellen és biztosította a jogvédelmet az ilyen akciókban részt vevő normalitáspárti aktivisták számára. „Jogvédelmet nyújtunk és nyújtottunk azoknak, akiket a Pride résztvevői részéről ért erőszakos támadás (Budaházy Edda esete és dr. Téglásy Imre esete) vagy akiket normalitáspárti tiltakozás, vélemény miatt vontak eljárás alá (Budaházy György és társai ügy, Barcsa-Turner Gábor ügye)" – tették hozzá.
A Nemzeti Jogvédő Szolgálat ezúton felhívja és kéri a felettes ügyészi szerveket arra, hogy vizsgálják felül a normalitáspárti aktivisták elleni ilyen ügyekben kifejtett ügyészi tevékenységet és törvényességi intézkedés keretében rendelkezzenek a vád ejtéséről és ezáltal a meghurcoltak eljárás alóli mentesítéséről. Ennek hiányában közkegyelmi mentesítésre van szükség és azok elismerésére, akik ebben a mostani szabályozáshoz vezető, bátor normalitáspárti ellenállásban eljárások alá kerülve részt vettek.
Arra is emlékeztettek, hogy 2020 novemberben az Alaptörvény általuk szintén üdvözölt család- és gyermekvédő módosítása kapcsán – kezdeményezték, hogy az Alaptörvénybe egy keretjellegű felhatalmazó rendelkezés is kerüljön be, amelynek alapján elfogadandó sarkalatos törvény tiltaná és szankcionálná a szexuális devianciát vonzóvá tenni kívánó propagandát. Ezt most is szükségesnek tartják, mert e nélkül véleményük szerint akár egy feles törvénnyel könnyedén megváltoztathatók a mostani helyes társadalom- és gyermekvédő rendelkezések.
„Fontosnak tartjuk, hogy a gyermekeket védő törvények szerint az alkotmányos feladatát e téren végző állam minden szerve sokkal hatékonyabban védje a gyermekek születési nemének megfelelő önazonossághoz való jogát. Helyesnek tartjuk azt is, hogy legalább a 18 éven aluliak számára tiltják a homoszexualitást, születési nemnek megfelelő önazonosságtól való eltérést és a nem megváltoztatását népszerűsítő tartalmak közzétételét” – írták.
Továbbá fontosnak tartják azt is, hogy a normális emberré váláshoz való jog elsődleges szereppel bírjon az értéktartalom nélküli, elvont liberális jogokhoz képest, ennek pedig része legyen a nemiség hagyományos felfogása, a nemzeti értékeink, hagyományaink és a keresztény kultúra értékeinek elsajátítását biztosító fejlődés garantálása a gyermekek számára.
Mint kifejtették: „A globális LMBTQI-mozgalom nem titkolt politikai célja, hogy az Alaptörvény-ellenes genderideológia alapján az abnormális szexuális irányultságok, devianciák legalizálásnak (például: azonos neműek házasságának elismertetése, kiskorú gyermekek más neművé alakításának lehetővé tétele) és az egészséges nemi identitást sértő (például: transzneműséget népszerűsítő) társadalmi propaganda eszközével, hazai és nemzetközi balliberális politikai támogatással a hagyományos nemzeti közösségi és kulturális kereteket széttörve, a magyar nemzet fennmaradásának alapjait ássák alá”.
A Nemzeti Jogvédő Szolgálat úgy értékeli, hogy az LMBTQI-mozgalom hazai hadállásai kiépültek, liberális jogvédők és balliberális pártok karolják fel őket és szoros kapcsolatokat ápolnak a nemzetközi liberális-globalista szervezetekkel. Erőforrásaik végtelenek, tisztviselőik ki vannak képezve, pártok, bankok, cégek, nagyvállalatok, tanárok, üzletek is terjesztik tanaikat. Egyre erősebb befolyást szereznek a nemzetek feletti szervezetekben (EU, ENSZ), nemzetközi bírói fórumokban (Emberi Jogok Európai Bírósága).
Korábbi álláspontjukat fenntartva a szexuális deviáns propaganda visszaszorításához és tilalmának érvényesítéséhez elengedhetetlennek tartják, hogy a Büntető Törvénykönyv az orosz modell szerint szigorú büntetéssel sújtsa a tilalom megszegőit. Meglátásuk szerint fontos lenne az is, hogy a szexuális deviáns propaganda ne csak a kiskorúak irányában, hanem a társadalom egésze tekintetében is legyen tiltott.
„A gyermekeink békés, egészséges, nemi fejlődését is biztosító jogalkalmazási folyamat része kell legyen az is, hogy a sajtóban megjelenő közleményeket és műsorokat, a gyermekvédelem szempontjait döntései során preventív, illetve visszatartó jelleggel kísérje figyelemmel, és ha kell, szankcionálja a médiahatóság. Felügyeleti tervének elkészítésekor fordítson különös figyelmet a gyermekek és a kiskorúak védelmére vonatkozó előírások fokozott betartatására” – indokolták álláspontjukat.
Azt is fontosnak tartják, hogy ahelyett, hogy a bűnüldöző szervek – a gyermek- és családvédő civil tiltakozó normalitáspárti akciók miatt, amelyekkel a veszélyekre normalitáspárti aktivisták törvényes eszközökkel fel kívánják hívni a társadalom figyelmét vagy a véleménynyilvánítási szabadság jogával élve ki kívánják fejezni tiltakozásukat – téves jogi alapon, rendszeresen koncepciós jellegű eljárásokat indítanak, végre foganatosítsanak közrendet védő, megfelelő és hatékony bűnügyi és hatósági intézkedéseket a társadalomromboló, felforgató LMBTQI-szervezetek tevékenységével és rendezvényeivel szemben.
Követelik továbbá a rendőrségnek és az ügyészségnek a – képzési rendszerekbe is beépülni törekvő – genderlobbi befolyása alóli felszabadítását, mivel több normalitáspárti aktivista elleni büntetőeljárásban ilyen megengedhetetlen hatásokat észleltünk, illetve az ügyészség elfogadhatatlan módon a liberális jogvédő szervezetek kritériumrendszere szerint jár el a gyűlölet-bűncselekmények kapcsán.
A szivárványos zászlók középületekre tűzésének törvényi tilalmát 2020 óta követelik, továbbra is szükségesnek tartják, bíznak benne, hogy ez a javaslat is végre – korábbi elutasítás után, most bizottsági támogatást követően – mielőbb támogatást nyer az Országgyűlésben.
Mint kiemelték, együttműködésre készek mindazokkal, akik pártpolitikai szempontokon felülemelkedve, létkérdésként megjelenő nemzetpolitikai küldetést látnak ebben a védekezésben.
„A nemzeti jogvédelem sokkal többet tudott eddig is elérni jogi eljárásokkal, jelentésekkel, szakmai rendezvényekkel, lobbizással és a nyilvánosság előtti megszólalásokkal, mint ami elvileg következne a méretünkből és szervezeti hátterünkből. Eredményeink bizonyítják, hogy szakmailag képesek vagyunk felvenni a jogi küzdelmet a javarészt külföldön kiképzett álcivil liberális jogvédőkkel” – nyomatékosították.
Viszont mint arra rámutattak: „amíg az álcivil liberális jogvédő szervezetek évi több százmillió forintos, jórészt külföldről kapott támogatásból működnek számos állandó munkatárssal és nagy stábokkal, addig nekünk, nemzeti jogvédőknek nincsenek állandó jelentős forrásaink, éves költségvetésünk túlnyomó része a személyi jövedelemadó 1 százalékából jön össze, ezért is életbevágó, hogy aki megteheti, céljainkkal egyetért és tevékenységünket fontosnak tartja, rendelkezzen a Nemzeti Jogvédő Szolgálat javára az SZJA 1 százaléka körében – adószámunk: 19334684-1-05". Részletek a honlapjukon, de egyedi támogatásokat is örömmel fogadnak.
„Mögöttünk nem állnak magyarellenes, Soros-féle külföldi pénzemberek és gyarmatosító szervezetek, de külföldi államok sem, mivel mi magyar nemzeti érdekeket védünk a jog eszközével. Mi csak a magyar szolidaritásra építhetünk, ezért számítunk minden jóérzésű magyar támogatására, amit előre is hálásan köszönünk. Köszönet az eddigi támogatásokért is!” – zárul a közlemény.
Az X- és Telegram-csatornáinkra feliratkozva egyetlen hírről sem maradsz le!Mi a munkánkkal háláljuk meg a megtisztelő figyelmüket és támogatásukat. A Magyarjelen.hu (Magyar Jelen) sem a kormánytól, sem a balliberális, nyíltan globalista ellenzéktől nem függ, ezért mindkét oldalról őszintén tud írni, hírt közölni, oknyomozni, igazságot feltárni.
Támogatás