daextlwcn_print_scripts(false);

A 2023-as év legjobb applikációjának járó díjat nyerte el a BudapestGO; a Magyar Marketing Szövetség a BKK saját fejlesztésű alkalmazását 21 pályázat közül választotta a legjobbnak – közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) csütörtökön az MTI-vel.

A közlemény szerint az alkalmazást aktívan használók száma folyamatosan nő, átlagban havi 1,2 millióan, összesen pedig már 1,8 millióan regisztráltak a BudapestGO-ban, és már több mint 4,4 milliónál jár a letöltők száma.

Havonta 4 millió útvonaltervezés történik az applikációban, a bevezetése óta pedig összesen több mint 10 millió digitális vonaljeggyel utaztak a közösségi közlekedők – ismertették.

A vállalat szerint az alkalmazás népszerűségét az is mutatja, hogy a BKK jegyértékesítésében már közel 40 százalék a digitális jegyekből származó bevétel aránya.

Hozzátették: nemcsak a jegyet vásárlók, hanem a bérlethasználók körében is egyre népszerűbb a BudapestGO, a felnőttbérletek 34 százalékát, a diákbérleteknek pedig a 40 százalékát használják okostelefonjukon az utasok.

A Twitter- és Telegram-csatornáinkra feliratkozva egyetlen hírről sem maradsz le!

IMPRESSZUM

Felelős kiadó: Innovatív Kommunikáció Alapítvány
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) nyilvántartásba vételi okiratának száma: CE/22685-4/2020.
Szerkesztőség címe: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 11., 4.emelet
Szerkesztőség elérhetősége: szerk@magyarjelen.hu
Főszerkesztő: Horváth Tamás
© 1999 – 2024 Magyar Jelen, magyarjelen.hu
Exit mobile version
daextlwcn_print_scripts(true);