Gypsy Feeling - Mi folyik a jobbikos vezetésű Dunaújvárosban?

Gypsy Feeling - A vagányok szerencséje! - cigány életérzést adó energiaitalt dobott piacra egy dunaújvárosi cég, amely a városházára van bejegyezve. A Gypsy Feeling reklámjában (érdemes megnézni - a szerk.) azonkívül hogy buta alkoholistának állítják be a magyar szereplőt azt sugallják, hogy aki megissza megérzi, miért jó cigánynak lenni. A Mi Hazánk dunaújvárosi képviselőjelöltje, a párt igazgatója Árgyelán János sajtótájékoztatón tette fel a kérdést: Mi folyik a jobbikos vezetésű Dunaújvárosban?
Árgyelán János, elmondta, hogy az energiaitalt a dunaújvárosi városházára bejegyzett cég, a DHHF Kft. (Dunaújvárosi Hátrányos Helyzetűek Foglalkoztatásáért Nonprofit Kft.) gyártja, mindez a Jobbik regnálása, Pintér Tamás polgármestersége alatt. A Mi Hazánk képviselőjelöltje a sajtótájékoztató előtt személyesen is találkozott a cég vezetőjével, akinek elmondta, sértő és elfogadhatatlan, hogy a reklámjuk a cigány kultúrát a magyar fölé helyezi, és primitív alkoholistaként ábrázolják a magyar szereplőt.
"Ez egy nagyon káros sztereotípia, és nem szeretnénk eljutni oda, hogy egy magyar embernek Magyarországon szégyenkeznie kellene magyar identitása miatt" - emelte ki Árgyelán.
Mi a munkánkkal háláljuk meg a megtisztelő figyelmüket és támogatásukat. A Magyarjelen.hu (Magyar Jelen) sem a kormánytól, sem a balliberális, nyíltan globalista ellenzéktől nem függ, ezért mindkét oldalról őszintén tud írni, hírt közölni, oknyomozni, igazságot feltárni.
Támogatás