Az elmúlt néhány évben – látszólag – egymástól teljesen független cégek, egymással rivalizáló vállalatok szinte egyszerre pörgették fel a szélsőliberális propagandát, amit aztán valóságos szőnyegbombázásként zúdítottak a védtelen nézőre, aki még csak menekülni sem tudott, hiszen minden csatornán ugyan az ment. Megjelentek a kvóták a színesekre és az „LMBT emberekre”, a normális, fehér párok közti romantikus kapcsolat gyakorlatilag eltűnt a képernyőről, a fehér férfi pedig vagy teljesen inkompetens idiótaként, vagy gonoszként kerülhetett a képernyőre. A nők mind erősek, okosak, és mindenben jobbak, mint a férfiak. A négerek mind főnökök, vezetők, tudósok. A fantasy világ minden faja pedig csakis úgy nézhet ki, mintha New York belvárosából szakajtották volna.
A tartalomgyártók már meg sem próbálták értékelhető történetbe rejteni a propagandájukat, mindent alárendeltek „Az Üzenetnek”. Ennek hamar meg is lett az eredménye, hiszen az embereknek, bármennyire is „érzékenyítették” őket az elmúlt évtizedekben, hamar elegük lett az ilyen szintű fehérellenes propagandából, a feminista agendából, a négermagasztalásból, no meg az igencsak túltolt homoszexuális-, és transzpropagandából.
A naivak azt remélték, a tartalomgyártók rövidesen megértik, senki sem vevő a beteg, liberális világképükre, a „sokszínűség” és „tolerancia” jelszavai mögött megbújó fehérgyűlöletükre, és belátják, ha profitot akarnak termelni, fel kell hagyniuk a normalitás elleni háborújukkal, és ismét érdemi tartalmakat kell gyártsanak.
És csak vártak, és vártak, ám ez a pillanat mégsem jött el. A Netflix továbbra is ontja magából a silányabbnál silányabb sorozatokat, ahol az egyetlen szempont kizárólag az, hogy minél több négert, meg mindenféle „LMBT-embert” tudjanak képernyőre vinni. A Disney tovább folytatja a múlt eltörlését a régi klasszikusai meggyalázásával újragondolásával, ahol a cél elsősorban a fehér szereplők színesre cserélése, a férfiak degradálása, és a feminista üzenetek sulykolása. Sőt, a homoszexuális lobbi érdekében akár még Florida állam vezetésével is hajlandóak szembeszállni, kockáztatva ezzel adózási kiváltságaik elvesztését. Egy vadkapitalista cégtől az ilyen hozzáállás elsőre teljesen érthetetlennek tűnik.
A játékiparban szintén katasztrofális a helyzete annak a fehér, heteroszexuális férfinak, aki az elmúlt évtizedek minőségi játékain nőtt fel, s valami hasonlót vár el az új kiadásoktól is. A nagynevű Blizzard már korábban fokozatosan háttérbeszorította az érdemi tartalomgyártást, első körben kizárólag a profitmaximalizálás érdekében, majd később még ezt is alárendelte a szélsőliberális, vagy ha úgy tetszik, „woke” propagandának. A célközönségük ezt nem igen díjazta. Ma a Blizzard, mint önálló entitás, meg is szűnt létezni, és egyesülésre kényszerült egy még gusztustalanabb üzletpolitikát folytató céggel, az Activisionnel.
Hasonló utat járt be a Bioware is, mely a korszak egyik legjobb szerepjátékának, a Dragon Age: Originsnek a piacra dobása után mozdult el a „woke” irányába, minek következtében ma már nem többek az EA Games egyik alulfizetett, erőforrásokkal alig rendelkező részlegénél.
Nincs választásuk?
Felmerülhet a kérdés, mégis hogyan lehetséges az, hogy az – elvileg – piaci alapon működő vállalatok még a milliós (esetenként milliárdos!) veszteségeik ellenére sem térnek el „Az Üzenet” terjesztésétől, nem akad közülük egy sem, amelyik a piaci rést felismerve, szembemenne az uralkodó ideológiával, és igazi renegátként, ismét az érdemi tartalomgyártásra helyezné a hangsúlyt, a liberális propaganda mellőzésével. Ez önmagában ellentmond a „piac logikájának”, amire a kapitalisták, mint valami szent tehénre, szeretnek hivatkozni.
De mi van akkor, ha ezek a cégek nem is annyira a piactól, sokkal inkább a befektetőiktől függnek? Mert a jelek szerint bizony nem a cégek vezetése dönt az irányról, hanem a legbefolyásosabb részvényesek, akiknek hatalmukban áll bedönteni bármelyik cégbirodalmat, ha az nem engedelmeskedik. Meredeknek tűnhet? Mégis mi mással magyarázható, hogy a Disney még adózási privilégiumát is hajlandó kockára tenni, és a homoszexuális lobbi mellett harcba száll a floridai vezetés ellen?
Hódolj be, vagy elveszíted a támogatásunk!
– üzente meg a BlackRock zsidó származású vezetője, Laurence D. Fink, aki ezzel együtt meghirdette a „társadalmi igazságosság” doktrínáját.
Hogy ez miért fontos? Nos, azért mert a piacpárti liberálisok és a kapitalisták által rajongásig imádott „szabadversenyben” az állami kontrolltól mentes piacon a BlackRock és társai olyan óriásokká nőtték ki magukat, akik cégek sorsáról éppen úgy dönthetnek, mint kormányok bukásáról. Nem véletlen, hogy Amerikában már a negyedik hatalmi ágként tartják számon a BlackRockot.
Akire a BlackRock azt mondja, „ne fektess belé”, attól elfordulnak a részvényesek és befektetők, ha másért nem, hát azért, mert nem szeretnének ujjat húzni az Egyesült Államok valódi irányítóival, ezzel a szűk gazdasági elittel. Nem véletlen, hogy amikor a BlackRock közölte, innentől kezdve figyelni fogja, a vállalatok hogyan „segítik a társadalmi igazságosság ügyét”, azaz vizsgálják, mekkora számban alkalmaznak a cégek a fehér férfiak helyett kvótamunkásokat a mindenféle faji- és szexuális kisebbségek közül, illetve a kultúrát irányító médiabirodalmak milyen eszközökkel törekednek a „reprezentáció” elősegítésére, ez olyan ukáz volt, amellyel még a Disney sem mert szembemenni. És miért? Nos azért, mert a BlackRock a Disney egyik legnagyobb befektetője, kéz a kézben a Vanguard Grouppal és az SSgA Funds Managementtel. Ezen harmadik szereplő azért is kifejezetten vicces, mivel ennek a két fő részvényese a BlackRock és a Vanguard Group, tehát voltaképpen ez a két vállalat – még ha álcázva is – a Disney két legfőbb részvényese.
Az Egyesült Államok két leghatalmasabb befektetési tanácsadójáról beszélünk. Ha ők ketten leminősítenek valakit, annak vége. Ezek után meglepődünk, hogy a Disney inkább bevállalja a milliós veszteségeket a silány minőségű „újragondolásaival”? Ez még mindig jobb opció, mint magára haragítani Amerika valódi urait.
Mit képvisel a Vanguard Group?
A BlackRock – főleg Toroczkai Lászlónak köszönhetően – már nem ismeretlen a magyar közönség egy jelentős része előtt, a Vanguard Groupról azonban még nem esett szó. Nos, róluk meglehetősen nehéz konkrét információkat találni, de ha felmegyünk a weboldalukra, és ott alaposan körülnézünk, egyértelművé válik, hogy ugyanazt a beteg, fehérellenes világnézetet képviselik, mint az elit többi része.
Az általuk megkövetelt összes kvótaszereplővel rendelkeznek, fehér férfit elvétve ha találunk, azt is kizárólag néger nő társaságában.
Nyíltan nem deklarálják tehát, ám weboldalukat alaposan átböngészve igencsak tiszta képet kaphatunk a Vanguard Group politikai beállítottságáról, mely nagyjából megegyezik a BlackRock által képviselt ideológiával. Ennek fényében aligha meglepő, hogy miért arra tart a Disney, amerre.
Mi a helyzet a Disney riválisaival?
Ha már itt tartunk, érdemes megemlíteni a Disney két vetélytársát, a Warner Brotherst és a Netflixet. Mindkettőnek minden eszköze megvan arra, hogy a szélsőliberális propaganda jegyében hanyatlásnak induló Disneyt minőségi tartalmak előállításával lesöpörje a piacról, ám mégsem teszik ezt. Vajon miért? A válasz egyszerű:
a Warner Brothers legfőbb részvényese a Vanguard Group, míg a Netflix legfőbb részvényesei között ott találjuk a Vanguard Grouppot, a BlackRockot és az SSgA Funds-ot, aminek – mint rámutattunk korábban – fő részvényesei a Vanguard és a BlackRock.
A játékiparban jobb a helyzet? Nem igazán. Az EA Games fő részvényesei például a Vanguard Group, a BlackRock, és az SSgA Funds. Ezek után aligha lep meg bárkit, hogy az Activision – Blizzard legfőbb részvényesei közt megint csak két ismert nevet találunk, a BlackRockot és a Vanguard Groupot.
Minő véletlen, hogy ezek a vállalatok szinte egyszerre álltak át a fehérellenes propaganda terjesztésére, a feminista agendára, az LMBT-lobbi támogatására és a négerek felmagasztalására… És, ha már fehérellenes propaganda, a kíváncsiság kedvéért megnéztem a Coca Cola fő részvényeseit, mivel ezen cég Nyugaton már nem is ábrázol heteroszexuális fehér férfiakat a reklámokban és plakátokon, a fehér nők kizárólag négerekkel vagy arabokkal alkothatnak egy párt, a fehér férfi pedig csak mint homoszexuális jelenhet meg. S, láss csodát, a Coca Cola négy legfőbb részvényese: a Berkshire Hathaway, a Vanguard Group, a BlackRock, és az SSgA Funds. És mi a közös az SSgA Fundsban és a Berkshire Hathawayban? Az, hogy mindkettőnek a legfőbb részvényesei Vanguard Group és a BlackRock! De ezen két cég neve a Nikenál is feltűnik, hogy-hogy nem, szintúgy a legfőbb részvényesek között. Milyen érdekes, hogy ezen cég is elkötelezett a BLM irányába.
A „szabad” verseny
Íme, a piacpárti liberálisok és a kapitalisták által imádott kapitalizmus a gyakorlatban. Amikor az állam teljesen kivonul a piacról, átengedve mindent a „piacnak”, hogy „megrendszabályozza önmagát”. Ez olyan jól sikerült, hogy a háttérből egy szűk pénzügyi elit dróton rángatja az általunk leghatalmasabbnak gondolt, kimeríthetetlen erőforrásokkal rendelkező mamutvállalatokat is. A BlackRocknak vagy a Vanguard Groupnak elég csettintenie, és a cégek kézivezérléssel állnak át a fehérellenes, liberális propaganda terjesztésére. Egyik a másik után. Nincs kivétel. Mert a háttérből valamennyi befolyásos céget ugyanazok a pénzügyi körök irányítanak. A függöny mögül, elrejtőzve a kíváncsi tekintetek elől. Mesterségesen manipulálják a piacot, aminek következtében már azok a kisebb cégek is átállnak erre a propagandára, akiknek ők nem is részvényesei, de azt látják, hogy ez a „korszellem”, amihez „alkalmazkodni kell”.
És, hogy az oknyomozótehetségükről messzeföldön híres „független-objektív”, mindenhol diktatúrát és állami beavatkozást látó globalista média miért nem rántja le erről a hatalmas összeesküvésről a leplet? Ezekután meglepne valakit, ha azt mondanám azért, mert pl. a New York Post legfőbb részvényese a BlackRock, míg a Washington Post kiemelt befektetője a Vanguard Group? A magukat „függetlenobjektívnek” beállító sajtóorgánumok valójában nem többek, mint egy szűk érdekcsoport kitartott szócsövei. De persze, szó sincs globális tervről, meg világméretű összeesküvésről, a társadalom átformálására tett kísérletről…
Irányi Dániel
Kiemelt kép forrása: noqreport.com
A X- és Telegram-csatornáinkra feliratkozva egyetlen hírről sem maradsz le!