Gypsy Feeling – A vagányok szerencséje! – cigány életérzést adó energiaitalt dobott piacra egy dunaújvárosi cég, amely a városházára van bejegyezve. A Gypsy Feeling reklámjában (érdemes megnézni – a szerk.) azonkívül hogy buta alkoholistának állítják be a magyar szereplőt azt sugallják, hogy aki megissza megérzi, miért jó cigánynak lenni. A Mi Hazánk dunaújvárosi képviselőjelöltje, a párt igazgatója Árgyelán János sajtótájékoztatón tette fel a kérdést: Mi folyik a jobbikos vezetésű Dunaújvárosban?
Árgyelán János, elmondta, hogy az energiaitalt a dunaújvárosi városházára bejegyzett cég, a DHHF Kft. (Dunaújvárosi Hátrányos Helyzetűek Foglalkoztatásáért Nonprofit Kft.) gyártja, mindez a Jobbik regnálása, Pintér Tamás polgármestersége alatt. A Mi Hazánk képviselőjelöltje a sajtótájékoztató előtt személyesen is találkozott a cég vezetőjével, akinek elmondta, sértő és elfogadhatatlan, hogy a reklámjuk a cigány kultúrát a magyar fölé helyezi, és primitív alkoholistaként ábrázolják a magyar szereplőt.
“Ez egy nagyon káros sztereotípia, és nem szeretnénk eljutni oda, hogy egy magyar embernek Magyarországon szégyenkeznie kellene magyar identitása miatt” – emelte ki Árgyelán.