E hét vasárnap tartják az EP- és önkormányzati választásokat, és nagy igazság, hogy ez egy mozgósítási verseny a pártok részéről. Ami azt jelenti, nem csak az a lényeg, hány szavazója, szimpatizánsa van egy-egy pártnak, hanem az, ebből végül mennyit tudnak elvinni az urnákhoz. Ebben a versenyben a májusi hónapban nagyot ment a Mi Hazánk.
A nemzeti ellenzéki párt eleve versenyhátrányból indul a globalista erőkkel szemben, a párt elnökének nevét le sem lehet írni a Facebookon, a kimutatások szerint a legkevesebbet szerepel a Mi Hazánk a közmédiában is.
Azonban ki kell emelni, hogy szervezeti beágyazottságát tekintve Schiffer András szerint is egyedül ők képesek tartani a lépést a Fidesszel, május 1-én megrendezték az ország legnagyobb majálisát, pár nap múlva többezres tömeget vittek az utcára antiglobalista tüntetésükre, ahol tiltakoztak a tervezett WHO-pandémiaszerződése ellen, amelyet végül siker is koronázott, tiltakoztak a vendégmunkások beáramlása ellen, és kiálltak a készpénzhasználati jog mellett, amelyben szintén képesek voltak ellenzékből eredményeket elérni.
A fentiekkel párhuzamosan pedig Toroczkai László már február óta folyamatosan járja az országot, erről videót is közzétett YouTube-csatornáján, mint ahogy arról is, hogy végigutazta az Öböl-menti országokat, hogy piacot szerezzen a magyar vállalkozásoknak.
Toroczkai László, a Mi Hazánk elnöke a potens politikai erők közül pedig egyedüliként részt vett minden vitaműsorban, és az elemzői és nézői vélemények szerint egyértelműen meg is nyerte azokat (ITT és ITT és ITT). Ennek tükrében nem meglepőek a Medián mai adatai.
– Lehetséges hívei körében egy hónap alatt 23 százalékkal nőtt azok aránya, akik biztosra veszik, hogy elmennek szavazni
– írja a HVG, ez pedig messze a legsikeresebb mozgósítás a többi párthoz hasonlítva. Csak viszonyításképpen, ebben a versenyben a Fidesz a második, akik 7 százalékkal tudtak mobilizálni saját választóik körében. A többiek ennél kevesebbet.
A X- és Telegram-csatornáinkra feliratkozva egyetlen hírről sem maradsz le!