A cég vezetősége továbbra sem hajlandó felhagyni a szélsőliberális propaganda terjesztésével, így a folyamatosan csökkenő bevételeket újabb leépítési hullámmal igyekeznek ellensúlyozni. Májusban 150 embert, most 300-at tesznek az utcára. Könnycseppet azonban egyikük sem érdemel, hiszen mind a „woke” vírus lelkes terjesztői. Kirúgásuk gyakorlatilag a saját munkájuk egyenes következménye.
A leépítésék azután kezdődtek, hogy áprilisban bejelentették egy felmérés eredményét, miszerint tíz éve nem vesztettek annyi előfizetőt, mint most.
Ezen felül áremeléseket helyeztek kilátásba azon országokban, ahol a legtöbb előfizetőt veszítették, pl az USA-ban és az Egyesült Királyságban. Aki továbbra is szeretné támogatni a cég által terjesztett szélsőliberális propagandát, annak mélyebbre kell nyúlnia a zsebébe – derül ki a BBC beszámolójából.
Ez azonban a Netflix számításai szerint önmagában nem elég.
Július végéig további 2 millió elvesztett előfizetővel számolnak,
ezért a reklámok bevezetését tervezik, valamint a felhasználói fiókok megosztásának lehetőségét is drasztikusan átalakítanák.
Külön mókás, hogy a hivatalos magyarázat szerint nem a tartalom minőségi romlása miatt bukják el az előfizetőket, hanem az „egyre élesedő verseny” és a „riválisok megjelenése” miatt, mint a Disney¤ vagy az Amazon Prime Video.
Sőt, még azzal is előálltak, hogy valójában az emberek azért mondják le a streaming szolgáltatásokat, mert pénzt szeretnének megtakarítani. Hozzá is tették, hogy éppen az ő érdekükben tervezik reklámokkal elárasztani a szolgáltatásukat, hiszen így „jóval olcsóbb lesz” az előfizetés.
Hé, én olcsóbban akarok hozzájutni a Netflixhez, szóval reklámokat fogok nézni
– ismertette az általa elképzelt átlag felhasználó hozzáállását Ted Sarandos, a cég „társ-vezérigazgatója”.
Kiemelt képünkön a Netflix sorozata, a „brit” arisztokrata családról, a Bridgertonokról
A X- és Telegram-csatornáinkra feliratkozva egyetlen hírről sem maradsz le!