A kormány szemében a kínai gyár érdekei fontosabbak a helyi vasútvonalak fenntartásánál
Kiemelt képünk illusztráció, forrás: catl.com
„Nyilvánvalóan a gyárépítéssel van összefüggésben minden. A gyárnak terület kell, a gyárnak infrastruktúra kell, a gyárnak lehetőség kell, és a munkahelyteremtő beruházás megelőzte az egyébként alacsony kapacitással és hatékonysággal működő vasútvonalnak a szempontjait” – jelentette ki Lázár János Hajdúszoboszlón a Debreciner tudósítása szerint.
A helyi lap tudósítója arra volt kíváncsi, mikor kapják vissza a magyarok a CATL-gyár bővítése miatt bezárt, Debrecen és Nagykereki közötti vasútvonalat. A miniszter arról beszélt, a kormány 3-4 évig „vacakolt” azzal, hogy mit kezdjen a vasútvonallal, végül megszületett a döntés.
Szóba került az átláthatósági törvény, melyet a „függetlenobjektív” sajtóban „üldözésinek” bélyegeztek, ugyanis a „kisnyugdíjasok” és „mikroadományozók” kis adományaiból „fenntartott” lapok amiatt ajvékolnak, hogy ha a külföldi finanszírozást megtiltják, azzal „ellehetetlenítik a független médiát”.
Lázár válaszából kiderült, csak úgy, mint minden nemzeti füleknek jól csengő szólam, ez is üres lózung a kormány részéről, amiből nem lesz semmi. Ezt így fogalmazta meg szépen a miniszter:
„Szerintem a parlamentnek már kevés ülése van az alkotmányos menetrend szerint. Most már a választások kiírása következik, és a parlamenti választás megtartásáig szerintem nem reális, hogy egy ilyen kérdés visszakerüljön a parlamentre. Már csak a legszükségesebb jogalkotási feladatok állnak a parlament előtt.”
Az X- és Telegram-csatornáinkra feliratkozva egyetlen hírről sem maradsz le!Mi a munkánkkal háláljuk meg a megtisztelő figyelmüket és támogatásukat. A Magyarjelen.hu (Magyar Jelen) sem a kormánytól, sem a balliberális, nyíltan globalista ellenzéktől nem függ, ezért mindkét oldalról őszintén tud írni, hírt közölni, oknyomozni, igazságot feltárni.
Támogatás