Mi Hazánk: a dugódíj pénzéhséget csillapít, forgalmat nem

A Demszky-érából örökölt uniós kötelezettségvállalást Karácsony Gergely róná ki az autósokra, a Mi Hazánk szerint azonban sem az EU, sem a hazai balliberálisok nyomása ellenére nem támogatható a dugódíj. Az ugyanis nem oldja meg a jelenlegi helyzetet, de jól látszik, hogy a főváros balliberális vezetésének nem is ez a célja, hanem az autósok megsarcolása a parkolási maffiához hasonlóan, melyet nem szégyellenek veszteségesnek is nyilvánítani, miután rendszerüzemeltetés címén eltüntetik a parkolási díjbevételeket. A Mi Hazánk szerint a dugódíj is pénzéhséget csillapít, forgalmat nem, csak külsőbb részekre tereli az autósok egy részét, akiket pedig nem lehet, azokat megsarcolja. Számos olyan közlekedésszervezési lehetőség van a tervezett dugódíj helyett a fenti javaslatainkon kívül, amellyel gyorsabbá, biztonságosabbá és környezetbarátabbá lehetne tenni a budapesti forgalmat.

A Mi Hazánk Közlekedési Kabinetje követeli, hogy első lépésként számolják fel a parkolási maffiát, és hozzanak létre egy központi parkolótársaságot, majd a parkolásból befolyt összegekből - a mostani gyakorlat, a pénz eltüntetése helyett - létesítsenek új parkolóhelyeket, így csökkentve a parkolóhelyet kereső autók felesleges plusz forgalmi terhelését!
Tegyék vonzóbbá és utasbarátabbá a fővárosi tömegközlekedést.
A kiemelt főútvonalakon csúcsidőben ne legyen végezhető olyan munka, mint az útfestés, szemétszállítás stb., az útfelújításokat pedig ezeken a helyeken 24 órás munkavégzéssel, gyorsan folytassák le!
Novák Előd újbudai önkormányzati képviselő, a Mi Hazánk alelnöke
Mi a munkánkkal háláljuk meg a megtisztelő figyelmüket és támogatásukat. A Magyarjelen.hu (Magyar Jelen) sem a kormánytól, sem a balliberális, nyíltan globalista ellenzéktől nem függ, ezért mindkét oldalról őszintén tud írni, hírt közölni, oknyomozni, igazságot feltárni.
Támogatás