Az Európai Labdarúgó-szövetség (UEFA) jelezte a válogatottaknak, milyen kötelezettségeik vannak a foci-Eb szponzorai felé – írta meg a Mandiner.
Cristiano Ronaldo a Magyarország elleni mérkőzést megelőző sajtótájékoztatón tette félre a Coca-Cola-üvegeket, egyúttal azt tanácsolta: igyatok inkább vizet.
Az üdítőgyártó ennek következtében négymilliárd dollárt veszített.
A cég számára ez persze aprópénz, tekintve milyen mennyiségű profitra tesznek szert évente.
C. Ronaldo példáját egyébként az olasz Manuel Locatelli is követte. Hátha elindul egy mozgalom.
Pogba a Heinekent nem szereti
Az „érzékenyítőkampányok” egyik éllovasa, a Heineken a „francia” Paul Pogbának szúrt szemet, aki hívő muszlimként még alkoholmentes sört sem szeretne látni maga előtt, ezért félretette az üveget.
Az UEFA nem boldog
Nehéz lenne vitatni ama állítást, hogy az UEFA nagyon szereti a pénzt. A világsztárok szponzorokkal szemben tanúsított magatartása miatt gyorsan ki is adtak egy közleményt, melyben „emlékeztették” a résztvevő csapatokat, hogy
a partnerség szerves részét képezi az Eb lebonyolításának, egyúttal biztosítja a labdarúgás fejlődését egész Európában, beleértve az ifjúsági és a női futballt is.
Martin Kallen, az Eb versenyigazgatója a fejmosást természetesen nem Pogbának szánta, hiszen ő duplán védett csoportba tartozik, így Kallen gyorsan tisztázta: vallási okokból félretenni a szponzort, teljesen rendben van,
ám amit Ronaldo tett, az megkérdőjelezhető.
Kiemelte, hogy a szponzorokkal kötött szerződéseknek eleget kell tenni, ezek a versenyszabályzat részét képezik.
Fotó: Getty Images
A X- és Telegram-csatornáinkra feliratkozva egyetlen hírről sem maradsz le!