13.6 C
Budapest
2021. május 10., hétfő
Magyar Jelen
Kiemelt Kultúra

Progresszív marketinggel jelentkezik a Valentino

Elérkezett a várva várt pillanat. A Valentino is piacra dobta az idei kollekcióját.

A 2021-es tavaszi-nyári időszak slágerének szánják a fent látható darabot. A táska Valentino Garavani, a progresszív reklámfotó pedig Pierpaolo Piccioli remeke.

A fotón szereplő hölgyúr maga Michael Bailey-Gates, akinek haját Rob Talty, sminkjét pedig Kali Kennedy ügyes kezecskéi készítették el.

Úgy fogalmaztak, hogy reklámjuk a véleménynyilvánítás szabadságának és az egyéniség határtalanságának elismerésének szellemében fogant meg.

Hivatalos honlapjuk megjelenése jól láthatóan még maradi elveket követ, hiszen mind a mai napig külön fül alatt találhatóak a férfiaknak és a nőknek szánt darabok.

Ezeket a luxusmárkákat előszeretettel hordják a hazai közélet szereplői is, érdemes lesz tehát nyitott szemmel és nyitott, progresszív szemlélettel figyelni, hogy kinél jelenik meg először ez a kellemes kiegészítő.

 

További híreink

Dübörög az elnökválasztási kampány: a Twitter rászállt Trump bejegyzéseire

Irányi Dániel

Lemondott a holland kormány a családtámogatási botrány miatt

Varga Lilla

Anglia kormányzati tanácsadója három maszk viselését javasolja

Irányi Dániel

A tartalom és a hirdetések személyre szabásához, a közösségi médiafunkciók és a forgalom elemzéséhez, ez az oldal sütiket használ. A webhelyünk használatával kapcsolatos információkat a közösségi média-, reklám- és elemző csapatunk más olyan információkkal is összehasonlíthatja, amelyeket Ön adott meg, vagy amelyeket a szolgáltatásai használatából adódóan gyűjtöttek. Elfogad Bővebben