35.2 C
Budapest
2022. augusztus 17., szerda
Magyar Jelen
Kiemelt

Egy televízió vásárlás körüli visszásságok

Karácsony közeledtével természetes jelenség, hogy az emberek különböző dolgokat vásárolnak, sokan műszaki cikkeket, ezért érdemes felhívni a figyelmet az esetleges visszásságokra. Ezek természetesen az ünnepi időszakon kívül is előfordulhatnak, egy ilyet történetet osztott meg velünk egyik olvasónk is. Mivel az ügy még folyamatban van, ezért nem nevesítjük sem a gyártót, sem a viszonteladót.

– Már több, mint egy hónapja viaskodok és nem jutok dűlőre velük, ezért akarok a nyilvánossághoz fordulni

– mondta el portálunknak a nehéz helyzetbe jutott olvasónk.

Kérdésünkre elmondja, november 14-én vásárolt egy elismert és jó márkájú televíziót egy tatabányai, műszaki cikkeket árusító üzletben. Amely, mint fogalmaz, vásárlástól számított negyedik vagy ötödik napon beadta a kulcsot.

– Aznap felhívtam a ügyfélszolgálatot, ahol ígéretet kaptam, hogy küldenek egy szervizes kollégát. Az ember meg is jelent egy hétre rá. Hozott egy alaplapot és kicserélte a készülékben. Ezután közölte, hogy sajnos nem tudta megcsinálni, mert a televízió egy fő alkatrésze, nevezetesen a képernyője is hibás. Megrendeli, legközelebb hozza. Így telt egy további egy hét. Ekkor felhívtam a fogyasztóvédelmet, hogy mi ilyenkor a teendő, ugyanis kiszaladtunk a 15 napos garanciális javításból. Ugyanis három napig új készüléket igényelhetsz, tizenöt nap alatt pedig törekedniük kell a javításra – osztja meg velünk a részleteket.

Azt a választ kapta a fogyasztóvédelem munkatársától, hogy a hatályos jogszabály nem tér ki konkrét határidőre, csupán “törekedniük” kell a javításra, tehát az új alkatrész megrendelése már törekvésnek számít, tényleges időkorlát nincs. Másnap azonban megjelent a szerelő az új képernyővel.Beszerelte és rögtön közölte, hogy sajnos még mindig nem jó, mert a régi képernyő tönkretette az új alaplapot is. Majd kijelentette, inkább elviszi az egész készüléket, majd két-három napon belül megjavítva visszahozza. Ennek már több hete.

– Felhívtam ismét az ügyfélszolgálatot, elmeséltem újra a történetet és közöltem velük, hogy adják vissza a pénzt vagy hozzanak egy teljesen más modellt. Kaptam egy másik e-mail címet, ahová el kellett küldenem a dokumentumokat. Innen jött egy válasz, hogy sajnálják, hogy elégedetlen vagyok és azonnal kivizsgálják az ügyet. Aztán itt megrekedt az ügy

– zárja gondolatait a felháborodott vásárló.

(Képünk illusztráció)

További híreink

A férfiak jogairól a feminizmus tükrében (videó)

Faragó Dániel

Koronavírus és az Új Világrend (videó)

Irányi Dániel

Nagy-Britannia beismerte: a covid-áldozatok közel harmada nem is koronavírusban halt meg

Irányi Dániel

A tartalom és a hirdetések személyre szabásához, a közösségi médiafunkciók és a forgalom elemzéséhez, ez az oldal sütiket használ. A webhelyünk használatával kapcsolatos információkat a közösségi média-, reklám- és elemző csapatunk más olyan információkkal is összehasonlíthatja, amelyeket Ön adott meg, vagy amelyeket a szolgáltatásai használatából adódóan gyűjtöttek. Elfogad Bővebben