„Bár a balliberális média részéről rendre elhangzik a panasz arra vonatkozóan, hogy nem kapnak állami hirdetéseket, az általunk megismert adatok azt bizonyítják, hogy ez messze nincs így. A Népszava esetében bizonyosan nem” – írja a Mandiner.
A Népszava példának okáért 2019-ben közel 605 millió forint, 2020-ban pedig több mint 617 millió forint értékben kapott állami hirdetéseket, így összesen több mint 1,2 milliárd forint folyt be így a laphoz
– derül ki a Kantar Média Kft. listaáras reklámköltéseket tartalmazó összesítéséből.
A hirdetők között szerepel az Államadósságkezelő Központ, a Honvédelmi Minisztérium, a, a Nemzeti Adó-és Vámhivatal vagy a Szerencsejáték Zrt. Az pedig már csak hab a tortán, hogy mindkét említett évben a Miniszterelnöki Kabinetirodán keresztül
a kormány hirdetett a legnagyobb összegben a Népszavában.
A legnagyobb hirdetők a két vizsgált évet összesítve: Miniszterelnöki Kabinetiroda (917,2 millió) Magyar Villamosművek Zrt. (148,4 millió) Szerencsejáték Zrt. (31,4 millió) Magyar Turisztikai Ügynökség (30,9 millió).
Kiemelt képünk illusztráció
A X- és Telegram-csatornáinkra feliratkozva egyetlen hírről sem maradsz le!